donderdag 23 mei 2013

Voorlopig uitgefietst!

Het is hier al een tijdje stil gebleven, terwijl dit normaal de tijd van het jaar is waarin ik 'heldenverhalen' wil publiceren hier. Dat is de reden waarom ik ooit met deze blog ben begonnen.

Echter, voor het eerst in 15 jaar kom ik zó weinig aan fietsen toe, wegens andere sores. De gezondheid van je kinderen gaat altijd voor alle andere dingen in het leven, en zeker voor het fietsen. Dit maakt dat ik niet altijd tijd heb om te trainen, en als ik die al heb dat m'n hoofd er totaal niet naar staat. Omdat dit de komende tijd nog niet direct zal veranderen, en omdat ik al wekenlang nauwelijks op de fiets heb gezeten, en de conditie dus hopeloos is, heb ik in elk geval moeten besluiten dat ik al m'n hier genoemde doelen voor 2013 voorlopig geschrapt heb.

Enerzijds jammer. Immers, in 2012 heb ik ook al geen col van dichtbij gezien. En ook: dit voorjaar voelde ik me écht wel sterk op de fiets tijdens trainingen, veel sterker dan in 2012; ik vloog de heuvels op tijdens m'n enige Ardennentraining van dit jaar, eind april. Anderzijds, ik troost me dan maar met het idee dat het het hele jaar al niet echt weer is om veel te fietsen, en dat dat ook niet direct zal veranderen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten