vrijdag 3 december 2010

Ingeschreven!

Vandaag heb ik me ingeschreven voor de cyclo's van de Grand Trophee die ik in 2011 zeker ga doen:

- GF Cogolin
- La Look
- La Ventoux
- Grimpee Ventoux
- 3 Ballons
- Morzine
- Vaujany
- La Pantani

Twee redenen om dat al vroegtijdig te doen: ten eerste scheelt het wat Euro's als je je voor een aantal ritten tegelijk inschrijft, maar vooral ten tweede: het volstaat om 1 mailtje richting organisatie te sturen met het verzoek om een 'Dossard Prioritaire', hetgeen waar ik op grond van mijn uitslagen de afgelopen jaren wel recht op heb. En daarnaast: het kan maar geregeld zijn. Uiteraard zit er altijd een risico aan: in geval van ziekte/blessure/... is het jammer maar helaas v.w.b. de Eurootjes, hetgeen ik in 2010 mocht ondervinden.

Dit moment van voorinschrijven is altijd weer een soort van point of no return. Ik zit wel volop in de wintervoorbereiding, maar nu wordt echt concreet waarvoor ik dat doe. Met nog meer gretigheid ga ik de winterse ongemakken trotseren. En indien nodig: mentaal ben ik ook gewapend voor evt mega-lange Tacx-sessies, indien de omstandigheden buiten fietsen onmogelijk maken.

3 opmerkingen:

  1. Mooie planning Arno! De tripple: 3B, Morzine en Vaujany zal waarschijnlijk een drukke, uitdagend maar zeker een prachtige cyclo vakantie in juni worden.
    Groet,
    Rob de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten er een hoop tussen die ik ook op het verlanglijstje heb staan! Ik ga je ongetwijfeld weer vaak tegenkomen in 2011, en dat dat jaar je maar beter gezind moge wezen dan 2010.. Succes in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen