zondag 11 september 2011

Vol weekend

Dit weekend heb ik aardig m'n best gedaan op cyclogebied: op zaterdag de Ronde van Picardie in een hit-and-run trip, op zondag nog de Gerrie Knetemann Classic. Samen goed voor zo'n 340 km.

Op zaterdag in Picardie ben ik 96e geeindigd, midden in de 2e groep feitelijk. Bij de eersten gelost op de meest selectieve hellingen, vervolgens meegereden in de 2e groep naar het eind. Het gebrek aan elke vorm van sprintvermogen kost me zo'n 30 plaatsen of zo. Wel een gemiddelde van 37 km/u over 185 km.

Op zondag nog de Gerrie Knetemann Classic. Doel: met de eersten starten, en daar bij blijven. Helaas hield ik dat maar 40 km vol; toen ging het op de kant en waaide ik er af. Normaal overkomt me dat niet zo snel, maar ik was nog compleet verrot van Picardie, alles deed nog zeer... No excuses. De rest van de rit op toertempo uitgereden; binnengekomen na 4u28.

Uitgebreide verhalen van beide ritten komen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten