woensdag 23 maart 2011

Everywhere you go, always take the weather with you

Op dinsdag stond de 2e groepsrit op het programma, de zgn. Orient rit. Een 3-tal hellingen onderweg, waarvan de klim vanuit Bunyola (6 km, 7%), de lastigste was. Omdat het programma wat anders was dan andere jaren, was dit totaal wat minder dan ik gehoopt had voor deze 2e groepsrit. Ik had me immers voorgenomen om 40´ D3 te sprokkelen. Daarvoor was het dus niet lastig genoeg. Anderzijds: ik had er simpelweg de benen ook niet voor, en toch forceren op zo´n momenten is niet echt verstandig. Toch wel wat moe van de afgelopen dagen. Het was goed zo. Totaal 3´ D3, 28´ D2. Totaal 4u15 gereden, 133 km, 31.6 km/u, ruim 1100 hm.

Op woensdag de gebruikelijke family day, met enkel een kort herstelritje op het programma. 2u H, 57 km, 28.1 km/u. Morgen staat immers de koninginnerit op het programma, met meer dan 2000 hm. Hopelijk ben ik dan een beetje uitgerust.

Het weer houdt niet echt over momenteel. Gisteren zo´n 14 gr, en een strakke wind; vanochtend was het aanvankelijk zelfs regenachtig, en toen het droog was moest ik zelfs de beenstukken en overschoenen onder in m´n koffer gaan zoeken.... En dan te bedenken dat het in NL momenteel volop lente is. Nu, het zou de komende dagen hier ook serieus beter worden, met zon en 20 gr!

1 opmerking:

  1. Ha ha, daar ga je niet voor naar Mallorca ! Dan moet het hier op zijn minst sneeuwen en hagelen. Dat is dan " Good for Moral"

    vr gr

    Uw balans herstellende

    BeantwoordenVerwijderen