donderdag 17 maart 2011

Under the name of Spain

Het laatste stukje (en eigenlijk ook het meest aangename) van de wintervoorbereiding komt er aan: een weekje trainen op Mallorca. Reeds voor het 9e jaar op rij dat ik daar in het voorjaar naar toe trek, maar nog altijd kijk ik er naar uit als een kind dat op schoolreis mag.

Immers, na een winter lang met lange broek, bevroren tenen, continu blazen in m'n handschoenen om toch maar enig leven in de vingers te houden, glibberen tussen sneeuw- en ijsresten (in december), etc etc, komt nu het leukere stuk. Een week lang als wielrenner leven. Enkel bezig zijn met fietsen, praten over fietsen, eten, slapen en rusten. Kilometers vreten (meestal ergens tussen 600-800 km). Een kranten-, tijdschriften- en boekenachterstand inhalen. Trainen bij aangename temperaturen in korte broek en zomershirt. Elk jaar weer één van de leukste weken in mijn fietsseizoen.

Van zaterdag 19 t/m zondag 27 maart zit ik op Mallorca. Ik probeer op regelmatige basis hier een update van m'n avonturen, met wat fotootjes neer te zetten. Als dat daar niet lukt dan achteraf uiteraard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten