zaterdag 26 maart 2011

Oh Lord, this is the life for me

Vandaag stond er nog een lange vlakke D1 rit op het programma, liefst 5u had ik gepland.

Echter, bij het opstaan wist ik het al: geen goesting. Dat overkomt me over het algemeen altijd als ik een slecht gevoel heb met een lange rit op het programma voor die dag. Slecht geslapen, moe, heel erg moe zelfs, laat in bed, wederom bewolkt en winderig weer, ... Na grondig overleg tussen de verstandige-ik, en het schuldgevoel-duiveltje rolde er het compromis uit: 4u D1.

En ja, nogmaals rijden over die majestueuze kustweg, de baai van Sa Rapita bewonderen, een veel te duur stuk appeltaart gegeten in het pittoresque haventje van Cala Figuera, voor de tweede keer deze week Erik Zabel zien fietsen, eindeloze kilometers langs de typisch Majorcaanse wegen met aan beide zijden van de weg die muurtjes van 1/2 meter hoogte, een gaandeweg opklarende hemel en oplopende temperaturen. God ja, ik vind het eigenlijk nog leuk ook op zulke dagen. Daar kon zelfs m´n eerste lekke band van dit jaar niets aan veranderen.

Totaal 4u10 gereden, 126 km, 30.8 km/u, 500 hm. De geplande D1 was in de eerste 3 uur niet eens haalbaar, enkel het laatste uur.

Want ik ben nu vooral moe. Tijd voor wat herstel komende week. Oja, de gewonnen prijs gisteren was 10 eurootjes.

1 opmerking:

  1. Arno die geen zin heeft om te fietsen. Dat we dat nog mogen meemaken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen